zaterdag 1 oktober 2011

24Kitchen

We hebben er even op moeten wachten, maar vandaag is het zover: de 1e foodzender van Nederland wordt gelanceerd!

Vanaf 12:00 uur vanmiddag kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week kijken naar:


De chefs van 24Kitchen zijn onder anderen meesterkoks Rudolph van Veen en Angélique Schmeinck en ook culinaire journalisten Merijn Tol en Nadia Zerouali, bekend van de kookboeken Arabia en Bismilla Arabia, zullen te zien zijn op 24Kitchen.
    Rudolph van Veen gaat maar liefst 4 kookprogramma's presenteren; ik kijk het meest uit naar Rudolph’s Bakery, een programma over zoet en hartig bakken!


Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar 24Kitchen! En jij?

8 opmerkingen:

  1. Ja i ook.Maar hoe kom ik binen.De link werkt bij mij niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Dzoli: das gek, de link zou 't gewoon moeten doen... Dit is de website van 24Kitchen: www.24kitchen.nl Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf! Dat is echt iets wat we missen in NL! Ik ga zeker even kijken voor inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanavond nog weer een herhaling gezien van de great british bake-off. Geweldige recepten. Leuk dat je hier de vertaling hebt geplaatst. Mary zelf blijkt ook zeer precies in de hoeveelheden waar Paul het meer op gevoel doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Evert Jan: weet je dat je de eerste man bent die 'n comment achterlaat op m'n blog? Geweldig ;-)
    Leuk om Mary en Paul nu eens zelf aan het werk te zien in de masterclasses!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rudolph's Bakery is zoo leuk. Ik vind het ook echt geweldig hoe hij dingen maakt met een grote lach op zijn gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen